woensdag 23 maart 2011

Bloemoorbellen

De zomerhit van dit jaar: bloemoorbellen, bekend van GTST. Hieronder een aantal eigen creaties die ik verkoop in de winkel. Het is inmiddels een groot succes. Uiteraard zijn ze ook heel goed zelf te maken. We hebben verschillende losse bloemblaadjes, oorringen, kralen, bedels en kettinkjes. Er zijn allerlei mogelijkheden en je kunt dus combineren naar hartenlust. Ze zijn ook makkelijk weer aan te passen doordat je alles los op de oorringen rijgt. En zelfs de oorringen zijn er in verschillende kleuren verkrijgbaar!


2 opmerkingen:

  1. die bloem oorbellen zijn egt supper leuk!
    ik heb er zelf ook al eentje (bij u winkel gekocht)
    maar ik wil er nog meer voor mezelf en voor me vrindinnen!
    ik kom zaterdag naar breda toe om alles te kopen!
    ik hoop dat u alles (bloemen en kraaltjes) nog heefd!

    Groetjes Mylene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jippie morgen kom ik dan eindelijk naar u winkel toe!!!
    voor mijn vrinndinen moet ik er ongeveer 10 maken.
    en dan wil ik zelf natuurlijk ook nog!
    ik hoop egt dat u alles nog heeft!

    Groetjes Mylene

    BeantwoordenVerwijderen