zaterdag 23 april 2011

Lekker knutselen

Af en toe vind ik het ook wel lekker om even wat anders te maken dan sieraden. De laatste tijd ben ik bezig geweest om een tas te haken van Get Hooked Zpagetti! Ik heb verschillende patronen gecombineerd en er mijn eigen draai aan gegeven. Het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelf, ben er best een beetje trots op. Ik ga er nog wel een leuke voering inzetten denk ik, dat maakt het nog net even af.



Soms kom je van die mooie vellen papier tegen die je niet kunt laten liggen, met prachtige patroontjes en kleuren. Later denk je, wat moet ik er toch mee. Gelukkig heb ik er nu wat op gevonden! Bij een hobby winkeltje vond ik eenvoudige potjes die je heel leuk kunt beplakken. Voeg er nog wat lintjes en scrapbook accessoires aan toe en voilĂ ...heel handig om bijvoorbeeld je kralen in op te bergen. En om te zorgen dat je weet wat er in al je potjes en doosjes zit: bijpassende labels!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten